Liczba odwiedzających blog

wtorek, 30 października 2012

Okazja?!

To niesamowite jak szybko mija czas!
Czasami mi się wydaje, że życie przemija w takim tempie w jakim poruszał się pociąg w wierszu Tuwima:

"...Najpierw powoli jak żółw ociężale
Ruszyła maszyna po szynach ospale.
Szarpnęła wagony i ciągnie z mozołem,
I kręci się, kręci się koło za kołem,
I biegu przyspiesza, i gna coraz prędzej,
I dudni, i stuka, łomoce i pędzi..".

Ledwo co minęły wakacje, a już listopad, mróz puka w okna (a nie to sąsiadka po szklankę cukru). Dlatego też postanowiłam zacząć robić ozdoby bożonarodzeniowe.




 
 A przy okazji jak już malowałam choinkę napatoczył się pod pędzel stwór i teraz wygląda tak:











5 komentarzy:

  1. Fajna Tekla, ciekawe czy jadowita?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko!! Możesz pokazać jak go zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Skoro go czyli chodzi o pająka w tym tygodniu będę robić kolejnego więc przy okazji popstrykam kilka fotek i coś tam naskrobię na ten temat:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. 20 years old Structural Engineer Esta Brumhead, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Computer programming. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Expedition. zobacz strone

    OdpowiedzUsuń