Liczba odwiedzających blog

sobota, 20 października 2012

Niezwykle zwykła butelczyna

Wczoraj byłam z wizyta u mamy, gdzie odkryłam 3 cudowne  butelki o ciekawym kształcie.


Te z uchem dodatkowo miały super naklejki z ptaszkami, które postanowiłam nieco oskubać
 i wykorzystać przy ozdobieniu butelek.
















Na razie ozdobiłam tylko jedną.
































 







Okleiłam ją wełną wykorzystując fakturę butelki - stąd ta przeplatanka na dole.



 Super efekt daje łączenie dwóch nitek wełny i skręcenie je w jeden sznurek. Co przy oplataniu butelki daje dodatkowy efekt (biało- niebieski pasek).







Dziś wieczorkiem biorę się za pozostałe dwie. Już się nie mogę doczekać!

        Ostatnio usłyszałam, że skoro papierowa wiklina i tym podobne rzeczy mnie na tyle zajęły, że potrafię zrobić kilka rzeczy dziennie, a jeżeli nie zrobię żadnej to czegoś mi brakuje i kombinuje w myślach co zrobię i jak - to znaczy, że jestem nałogowcem . Może i tak ale w tym zwariowanym świeci fajnie jest mieć jakąś pasję. Myślę, że to moja oaza, gdzie jestem ponad wszystko co mnie otacza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz